Nárůst aut v ulicích Třebíče je viditelný pouhým okem a potvrzují ho také údaje z evidence vozidel.
Jednou z prvotních etap Plánu udržitelné městské mobility byly průzkumy dopravního chování obyvatel. Pomocí tzv. cestovního deníku tazatelé zjistili, jakým způsobem se Třebíčané nejčastěji po městě přepravují.
Připravili jsme minibrožurku k tématu elektromobility. Najdete v ní přehled typů nízkoemisních a bezemisních pohonů vozidel, přehled dobíjecích stanic v Třebíči a také letmý pohled do historie elektromobility.
V těsné blízkosti centra města přibude do 15. prosince 44 nových parkovacích míst. Ta vzniknou na místě stávajícího nástupiště D na autobusovém nádraží, na kterém byla dosud využívaná pouze jedna zastávka pro dálkové autobusy.
Ve středu 10. listopadu se v Pasáži uskutečnila veřejná diskuze o dopravě v Třebíči s odborníky i zástupci města.
Na vytížené křižovatce na Masarykově náměstí má město zabudované tři detektory, které měří velké množství dopravních dat. Počet a druh vozidel, rychlost, počty chodců, směr pohybu dopravního proudu i délky kolon. Data jsou využívaná pro analýzy, ale také ke změně signálních plánů semaforů.
Více než sedm set respondentů se zapojilo vyjádřením svého názoru a pocitu na dopravní infrastrukturu Třebíče pomocí online pocitové mapy. Zajímají vás výsledky?
Přijďte diskutovat s odborníky o dopravě v Třebíči. Setkání se uskuteční ve středu 10. listopadu 2021 v 17 hodin v Pasáži.
Na všech placených parkovištích v Třebíči, provozovaných městem, mohou řidiči nově využít bezpečný a komfortní způsob bezhotovostní platby prostřednictvím aplikace MPLA, s možností kdykoliv a odkudkoliv si parkovací dobu prodloužit.
Letos v srpnu vznikaly na silnicích v Třebíči viditelné změny, v podobě doplňování značení pro cyklisty. Přestože se u nás v Česku ani na Vysočině nejedná o novinky, v Třebíči ano, a tak jsme se v posledních dnech setkávali nejen se smíšenými reakcemi, ale zejména s jednoduchou otázkou PROČ, k čemu je to dobré.
Jedenáctý ročník oblíbené celorepublikové výzvy Do práce na kole lámal rekordy. Navzdory pandemii - nebo možná i pod jejím vlivem - se na kole, koloběžce, pěšky i poklusem přepravovalo mnohem více lidí než v předchozích ročnících.
Od prvního července se firmy, které pracují na revitalizaci Karlova náměstí, přesunou také na spodní stranu náměstí, kde budou usazovat do země kabely pro rozvody elektřiny.